الجمعة، 16 مايو 2008

عالطاير

طبعا يا جماعه محدش هييجي هنا من غير ما يكون عدى عالمدونه التانيه لانه مش هيعرف لينك البلوج ده غير من هناك
طبعا برحب باي حد شرفني فالبلوج ده و حط ثقته فيا وفي اللي بكتبه
احب بس اقول ان البلوج التاني شغال و ان شاء الله هستمر في الكتابه فيه....طب انا ليه عملت البلوج ده؟....
انا حبيت يكون البلوج التاني في اتجاه محدد ....يعني رومانسي و بحاول فيه اعبر عن الامي والام غيري....فلما حبيت بقى شويه اني اغير وابعد عن المود ده مرضتش احطه فنفس البلوج عشان متحسوش اني ابتديت اعك وتحسوا بفرق وتقولوا طب ايه علاقة اللي بيكتبوه دلوقتي باللي كتبه قبل كده....عشان كده قررت اني اعمل البلوج ده....اللي ان شاء الله هحاول اسجل في وقائع او احداث او الآم البني ادمين بشكل مختلف شويه عن اللي فات....وان شاء الله هيبقى اغبلها في صورة قصص قصيره....ممكن البلوج يعجبكوا وتقولوا ده احسن من التاني....وممكن تقولوا لا التاني احسن من ده بمراحل....وممكن تقولوا الاتنين زفت.....بس اهم حاجه اني مش هحاول اعطل وقتكم في القرايه وهحاول على اد ما اقدر اني اعمل حاجه تحبوها....وفي الاخر انتو مش بتقروا كتاب او جرنال....انتو بتقروا...قصاصة ورق.....

هناك 6 تعليقات:

nouran يقول...

السلام عليكم
واضح انها هتبقى قصص ممتعة يا دكتور

ومنتظرين الجديد

بس على فكرة انا جيت هنا قبل ما اروح المدونة التانية

بالتوفيق ان شاء الله

غير معرف يقول...

رامى ازيك عامل اييييييييية انا سارة اللى مطلعتش سارة فاكرها هههههههههه معلش انشغلت الفترة اللى فاتت حبتين واول مفضيت رحت على طول على المدونة الفظيعة بتاعتك كان فيها تغيرات كتيييييير وتتوة شويةبس مهما قلت من كلام على اسلوبك الرائع دا ميكفيش هستنى اكتر واكتر بعد امتحاناتك وربنا معاك يارب

غير معرف يقول...

اة يا رامى نسيت اقولك حاجة هيا ملاحظة بسيطة وهيا ان كل كتباتك مرتبطة بالدكاترة والطب مع العلم ان كل اللى بيزورا البلوج مش كلهم دكاترة وانا اولهم فياريت تكتبلنا احنا كمان كام موضوع بعيد عن الطب والمرضى والعمليات وكدا يعنى فى قصصك الجاية

غير معرف يقول...

اه يا رامي
ابقي اكتب لساره اللي مطلعتش ساره المواضيع اللي بتحبها
علشان تشرفنا كتير
اصلها لما بتيجي الدنيا بتنور

غير معرف يقول...

منوراني يا ساره اللي مطلعتش ساره
انا معلش مبكتبش اليومين دول مش بس عشان الامتحانات بس كمان النت مقطوع بقاله فتره كبيره اووووووز وتقريبا هيقعد فتره كمان كده... فدعواتكم وانا والله مبسوط اوي برايك و متشكر جدا على رايك الجامد...
ملحوظه انا مش بكتب عن الطب بس... لا انا والله عندي حواديت تانيه كتير بس مش فاضي انزلها دلوقتي
ودعواتك
تحياتي
بالمناسبه انا حتى مش فاكر الباسورد و بكتب من سايبر عشان كده التوقيع مش هينزل بس انا انا..مش حد تاني

غير معرف يقول...

مممممم
يا باشا هي بتنورني وانت بتنورني واي حد بيشرفني هنا بينورني وبيبقى عزيز عليا والله.... ونورني انت كمان
مش هكتب اليومين دول حدادا عالروتر بتاع النت اللي اتحرق
وحلني لما نجيب واحد جديد
دعواتكم
سلاااااااام