الجمعة، 20 يونيو 2008

اعتذار واجب

انا اسف مبكتبش هنا بقالي فتره وهقعد كمان فتره مكتبش عشان الامتحانات والهم...انا والله كتبت كام حاجه حلوه للمدونه وفي كمان المجموعه القصصيه بتاعتي بس انا فعلا مش فاضي لا اكتبهم ولا انزلهم عالمدونه ....دعواتكم ليا بس في فتره الامتحانات دي
جزاكم الله كل خير ...واستحملوني شويه....سلاااااااااااااام

هناك 7 تعليقات:

غير معرف يقول...

بيكتب هناك وهنا لأأأأأأأأأه
أحسسسسسسسسسسسسسسن
مبسوط فيكوا ياللي هناااااااا
أحسسسسسسسسسسسسسسن

أيه الهبل اللي فوق دا هههههههه أنت اديت مدونتك لحد أهبل ولا ايه
هههههههههههههههه

prince4ever يقول...

لا حول ولا قوة إلا بالله
صبرنا يا رب بصبر المتصبرين

غير معرف يقول...

ليه كدا بس ياعم
دا أنا كنت بهزر معاك علشان عارف أنك قرفان من الرمد
طيب خلاص ماتزعلش
معلش

prince4ever يقول...

طب ما انا كمان بهزر يا عم...انت زعلت ولا ايه؟...لا يا عم ده انا مقدرش على زعلك ابدا

Unknown يقول...

ربنا معاك في الامتحانات و ربنا يوفقك

ياسميـن

نوته و قلم

prince4ever يقول...

اهلا بيكي يا ياسمين... ور متشكر جدا على تشريفك ليا و متشكر اوي كمان على الدعوه الجميله دي...وارجو انك تشرفيني في البلوج التاني عشان ده لسه ادامه شويه كده
تحياتي

Dr. Ibrahim يقول...

ربنا معاك

د/هيما